CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 30, 2010

Kepong Area


Umah ni kat area Rimbunan Kepong..owner dia Chinese...paling selumberrrla...dia minta umah dia lain dr yg lain kat kwsn area tu...kalau member dia dtg dr hujung tmn dah boleh nampak umah dia...alamat umah yg dia beli RM700k ni aku habih aku porak peranda dgn design aku...jadila mega transformasi macam project aku yg lepas2...huhuhu risau tau umah mahal2...


Ni plan asal umah tu...after study & tanya owner apa yg dia nak...aku pun start perah & pikir design paling moden & canggih manggih...


Ni dah siap dah...dari depan umah...bilik2..dapur..yard...atas bawah semua tukar...yg remain structure je...Owner & wife dia happy....

Aku bagi 3D ni umah yg bakal dia dok ngan Family dia nanti....Punyala GRAND giler...dia punya la happy...aku lagila happy dapat memenuhi kehendak owner...
hehhehee best kan...So camner ngan anda semua? Inginkan rumah seperti ini...
sila hubungi saya
ISMAIL
Hp 010-5417979
email : warisan_ismar@yahoo.com

2 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum!!
tumpang tanya la, betul ke harga dia RM7ook.
umah ke istana tu?
huhuhu.. jangan marah. :D

warisan_ismar said...

betullah owner beli rumah tu RM 700k skang kerja saya mengubahnya dengan badjet yang diperuntukkan.

Post a Comment