CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 30, 2010

Jalan Ipoh KL Mali....

Salam untuk semua...ini another project dari Jalan Ipoh...umah ni umah lama...agaknya dah lebih 40yrs...tp dulu ni kra design paling canggih la....
Eh eh eh ader model kecil la pula..itu bukan anak owner..tu la permata hati saya...


Ni proposal 1st saya kat owner...dia minta lagi modern..so kena touch up sikit & ubah design yg mana patut..design ni pun saya tak puas hati gak...sebab masa ni terlalu rushing...so lepas menenang kepala otak ni...dapatla idea....


Final proposal to owner...Owner happy...saya lagi happy...The house pun saya rasa bakal mengalami "Mega Transform"...Submission process done...Now waiting for authority bagi green light untuk start work...so nanti kita up date lagi....

0 comments:

Post a Comment